Home » Klantenservice

Klantenservice

In onderstaande tekst worden veelgestelde vragen behandeld. Voor onze algemene voorwaarden klikt u hier.

Bestellen

 

Bestellen zonder account

U kunt bij ons ook bestellen zonder een account aan te maken. Als u in de winkelwagen klikt op bestelling afronden, kunt u vervolgens kiezen voor bestellen zonder account. Om optimaal gebruik te maken van onze dienstverlening raden wij u echter aan wel een account aan te maken.

 

Bestellen met account

Wij raden u aan om tijdens het bestelproces een account aan te maken. Met dit account kunt u optimaal gebruik maken van onze dienstverlening. U kunt onder andere het betaalproces sneller afronden, de status van uw bestelling controleren en eerdere bestellingen bekijken. Daarnaast krijgt u de mogelijkheid om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief die éénmaal per kwartaal wordt verstuurd.

 

Minimaal aankoopbedrag

Wij hanteren geen minimaal aankoopbedrag, maar verkopen planten enkel in grotere hoeveelheden. Wij zijn genoodzaakt dit te doen door de hoge verwerkingskosten per pakket. We pakken elke plant met veel zorg in om deze zo goed mogelijk bij u te laten aankomen.

 

Bevestiging van uw bestelling

Direct nadat u besteld heeft, ontvangt u van ons een bevestiging van uw bestelling per e-mail. Deze bevestiging is tevens de factuur. Wanneer u deze e-mail niet heeft ontvangen, raden wij u aan om uw SPAM-folder eerst te bekijken alvorens u contact met ons opneemt.

 

Problemen met bestellen

Heeft u problemen met bestellen? Dat lossen wij uiteraard graag op. U kunt ons bereiken middels het contactformulier. Deze kunt u hier vinden.

 

Betalen

 

Veilig betalen

Orchideeonline.nl maakt gebruik van een PSP (Payment Service Provider). Mollie garandeert een veilige betaalomgeving. Het gehele betaalproces vindt plaats via een beveiligde SSL verbinding. Wilt u meer informatie over veilig betalen en Mollie? Klik dan hier.

 

Betaalmogelijkheden

Orchideeonline.nl biedt de volgende betaalmogelijkheden:

- iDeal

- Vooruitbetalen per bank (handmatig)

 

Andere betaalmogelijkheden zullen binnenkort toegevoegd worden.

 

Factuur

De factuur van uw bestelling ontvangt u direct per e-mail. In deze e-mail staat tevens uw ordernummer vermeld. Gebruik dit ordernummer wanneer u correspondeert met ons. Op deze factuur staat tevens het eventuele BTW bedrag vermeld. Wegens milieuoverwegingen ontvangt u de factuur niet in uw bestelling.

 

BTW

Alle prijzen die vermeld staan op onze webshop zijn inclusief BTW.

 

Bezorgen

 

Verzendkosten

De verzendkosten zijn verschillend per land en zijn onafhankelijk van het aantal producten die u besteld in één order.

 

Ander bezorgadres kiezen

Als u uw bestelling afrondt, kunt u bij stap 2 een ander bezorgadres opgeven. Hiervoor klikt u dan op de grijze knop " Gebruik een alternatief afleveradres" of  "Verstuur naar een afhaalpunt".

 

Levertijd

Binnen Nederland is de levertijd 1 à 2 werkdagen.

 

Verzendmoment

Wij verzenden elke werkdag bestellingen. Indien u de bestelling voor 12:00 uur geplaatst heeft, streven we ernaar deze dezelfde dag bij de pakketbezorger aan te melden. Bij extreme drukte kan uw bestelling een dag tot enkele dagen later verstuurd worden. 

 

Verpakking

Alle bestellingen worden met uiterst veel zorg ingepakt en verzonden. Er wordt per bestelling gekeken naar de beste manier om in te pakken. Zo wordt er onder andere rekening gehouden met de buitentemperatuur, grootte van de plant, vorm en overige kenmerken. Bestellingen worden bij ons verstuurd in een stevige opgevulde doos.

 

Track & Trace

Zodra uw pakket gereed is voor verzending ontvangt u automatisch een e-mail met een Track & Trace link. Middels deze link kunt u uw bestelling volgen. Let op: nadat u deze e-mail ontvangt, kan het een aantal uren duren voordat deze link werkt.

 

Mijn gegevens wijzigen

Wanneer u uw persoonlijke gegevens wilt aanpassen, kunt u dit doen in uw account. Klik dan op "Mijn account" rechtsboven. U kunt inloggen om uw gegevens aan te passen.

 

Ons adres

Aardse Orchids heeft geen fysieke winkel. Voor particulieren is tot op heden alleen bestellen via de website mogelijk. Afhalen op onderstaand adres kan wel.

 

Het afhaaladres van Orchideeonline/Aardse Orchids is:
De Akkers 19
9636 CB Zuidbroek
Nederland
www.aardseorchids.nl

 

Klachten en retour

 

Niet tevreden?

Wij doen ons uiterste best om u als klant voor de volle 100% tevreden te stellen. Helaas kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent. Mocht dit het geval zijn, vernemen wij dat graag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst van uw bestelling. U kunt de klacht naar ons toesturen per e-mail. Wij vragen u vriendelijk om de klacht zo duidelijk en gedetailleerd mogelijk te omschrijven. Voor een snelle afhandeling verzoeken wij u om het ordernummer en foto's toe te voegen.

 

Retourzending

Het is in enkele gevallen mogelijk om uw bestelling na ontvangst naar ons te retourneren. Wanneer u de bestelling (of een gedeelte ervan) wilt retourneren, dient u allereerst per e-mail contact met ons op te nemen. In deze e-mail beschrijft u duidelijk welke planten/producten u wilt retourneren en wat de reden is hiervan. Indien uw reden gegrond is, zal de retourzending worden geaccepteerd. Per e-mail krijgt u meer informatie betreffende het inpakken en de financiële afwikkeling. Indien u een retourzending wilt aanvragen, kunt u dit doen middels een email naar orders@aardseorchids.nl

 

Reactietermijn

Aardse Orchids streeft ernaar om binnen 2 werkdagen na ontvangst een reactie te geven op uw bericht.